Želite organizirati Svitov dogodek?
Sodelovanje v Programu Svit ni samoumevno. Težko je pričakovati, da bodo ljudje sodelovali v programu, ki ga ne poznajo, povrh vsega pa morajo za uspešno sodelovanje sami storiti kar nekaj korakov, čeprav so prepričani, da so popolnoma zdravi in nimajo nobenih simptomov bolezni.
Osveščanje javnosti
Zelo veliko lahko za boljšo odzivnost storimo z učinkovitim osveščanjem javnosti. Eden izmed načinov je tudi osveščanje na Svitovih komunikacijskih dogodkih.
Na Svitovih dogodkih ljudem predstavimo temeljna dejstva o debelem črevesu in njegovem delovanju, dejavnike tveganja za razvoj bolezni, bolezenske spremembe črevesa in njihovo prepoznavanje ter ukrepanje, pomembnost in pomen preventive pri zgodnjemu odkrivanju bolezni, spregovorimo o kolonoskopiji in predstavimo preiskavo.
Cilji
Cilj Svitovih komunikacijskih dogodkov je, da ljudje spoznajo, da je Program Svit v resnici življenjsko pomemben. Pomembno je, da ljudi v ciljni starosti spodbudimo k sodelovanju in pomagamo prebroditi morebitne ovire, zaradi katerih se morda v program ne odzovejo, pa tudi, da osveščamo ostale, ki bodo nato spodbujali svoje družinske člane in znance, da se odzovejo vabilu v presejalni program. Z osveščanjem razbijamo tabuje o prebavljanju in odvajanju in skušamo doseči, da se bodo ljudje tudi o tem lahko sproščeno in brez zadržkov pogovarjali, ter da bodo znali prepoznavati začetne znake bolezni, premagali strah in sram ter pravočasno ukrepali. Tudi s tem bomo pripomogli, da bo bolezen večkrat odkrita v dovolj zgodnji fazi, ko bo zdravljenje še uspešno.
Pri tem lahko pomagate tudi vi in organizirate Svitov dogodek! Program Svit lahko predstavite na mnogo načinov, predstavitev lahko izvedemo kot stojnico z gradivi Programa Svit, s pomočjo napihljivega modela debelega črevesa, kjer so prikazane spremembe, ki se lahko pojavijo na steni črevesa in ki jih lahko zdravnik gastroenterolog odkrije na kolonoskopiji, lahko organizirate predavanje, ali pa kakšno čisto drugačno obliko osveščanja. Vedno smo odprti za predloge in kreativne ideje, zato se bomo potrudili, da skupaj najdemo najustreznejši način, da pridemo do ljudi in da bomo pri tem učinkoviti. Pomembno je, da se smiselno prilagodimo okolju in prepoznamo skupine ljudi, ki potrebujejo še posebno pozornost. Vsaka oblika osveščanja ni nujno primerna za vsako okolje!